9.9.11

Sałatka z Burakiem...

 Sałatka miała być kopią sałatki Greckiego pochodzenia, którą robi moja kumpela Anastasia (Greczynka wiec ufam, że prócz tradycyjnego sera jest tam coś wiecej...)...
Ale zapomnialam kupić halumi, a marchewki nie chciało mi się obierać...

Składniki:
Duży Burak, ugotowany bez soli w łupinie
Sałata, ja użyłam Rukoli i Roszponki
Panir - domowy ser biały, mocno odciśniety
Nasiona (słonecznik, len, sezam, dynia)
Pesto Bazyliowe
Oliwa z Oliwek
Pieprz
Sól Gruboziarnista, morska

Buraka obrac i pokroic w grube plastry, a później w mniejsze cząstki i opruszyć pieprzem, wrzicić na wymieszane uprzednio sałaty. Ser pokroic w cienkie paski i podsmażyć na oliwie, jak tylko się lekko zarumieni posypać nasionami (około 3łyżki) i wymieszać, po chwili dodać łyżkę pesto i wszystko posolić i dokładnie wymieszać. Przestudzic i wymieszać z reszta składników. Ja zapodałam z tostami z chleba na zakwasie z figami i orzechami włoskimi i żółtym serem - ale generalnie można ja do wszystkiego zapodawać :))))








www.freethepuppets.com
www.neurokultura.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz